Projektai, kuriuose eMundus asocijuotas partneris
"STEAM-Active" projekte bus kuriamos STEAM aktyvios mokymo metodikos ir e.mokymosi kursas inžinerijos srities dėstytojams
Kontekstas Technologinė evoliucija kuria inovacijų kūrimo ir diegimo poreikį įmonėse. Švietimo institucijų, o ypač aukštojo mokslo institucijų, uždavinys – sukurti prasmingą mokymąsi ir ugdyti kompetencijas, kurios paruoštų besimokančiuosius patenkinti rink..
„GameWork“ – žaidybinė namų darbų organizavimo ir atlikimo aplinka
Namų darbai yra veikla neatsiejama nuo edukacinio proceso mokyklose. Ši veikla padidina mokinių įsitraukimą į mokymosi procesą ir pagerina jų mokymosi rezultatus (Magalhães ir kt., 2020; Hagger ir kt., 2015). Nepaisant akivaizdžių privalumų, kuriuos suteikia n..
„CAVE“ – Bendravimas ir vaizdinis mokymas namuose“
Kritiška padėtis sveikatos srityje dėl COVID-19 pandemijos sukėlė daugybę radikalių pokyčių švietimo dinamikos valdymo srityje. Visose Europos šalyse švietimo sistema turėjo persvarstyti mokymo formas ir praktikas, išnaudodama įvairias skaitmeninių technologij..
Darnus mąstymas: Socialinio kapitalo stiprinimas aukštajame moksle siekiant darnaus vystymosi
Darnus mąstymas: Socialinio kapitalo stiprinimas aukštajame moksle siekiant darnaus vystymosi (orig. COSY Thinking: Enhancing higher education on COmplex SYstems THINKING for sustainable development Šis projektas prisideda prie darnaus vystymosi kompetencij..
BiMo: dvikalbystė vienakalbėje aplinkoje
„BiMO“ projekto tikslas – padėti mokyklų vadovams ir mokytojams praplėsti tėvų požiūrį, nuomonę ir poreikius vienakalbėse bendruomenėse, kuriose diegiamos dvikalbės švietimo programos, taip pat sukurti bendrą ryšį/sąjungą su visuomenėmis, turinčiomis didesnę k..