Projektai, kuriuose eMundus asocijuotas partneris
UX@School - Naudotojų patirčių dizainas skaitmeniniam švietimui gerinti bendrojo ugdymo mokyklose
Projekto tikslas: padėti mokytojams kurti į mokinius orientuotas skaitmenines aplinkas, veiklas ir medžiagą, išnaudojant UX (naudotojų patirčių) dizaino galimybes, siekiant pagerinti įsitraukimą ir nuotolinio mokymosi veiksmingumą mokyklose: Žinoti UX..
Go Green! Tarpdisciplininiai aplinkos tvarumo mokymo metodai mokykloje
Projekto pavadinimo trumpinys: Go Green Kontekstas Tvarus vystymasis yra pagrindinė globialios bendruomenės diskusijų tema siekiant atnaujinti plėtros modelį, kuris tausos aplinką ir gamtos išteklius. Mokyklos, ugdydamos naujas kartas turi integruoti t..
Virtualiosios, papildytosios realybės ir lytėjimo technologijų integravimas į inžinerinį mokymą
Projekto pavadinimo trumpinys: AugmentedWearEdu Kontekstas Dėl COVID-19 pandemijos dauguma šalių uždarė mokymo įstaigas, o daugiau nei 80 % pasaulio mokinių nelankė mokyklos. Todėl švietimo įstaigos imasi veiksmų, kad suteiktų mokiniams nuotolinio mokymo..
"STEAM-Active" projekte bus kuriamos STEAM aktyvios mokymo metodikos ir e.mokymosi kursas inžinerijos srities dėstytojams
Kontekstas Technologinė evoliucija kuria inovacijų kūrimo ir diegimo poreikį įmonėse. Švietimo institucijų, o ypač aukštojo mokslo institucijų, uždavinys – sukurti prasmingą mokymąsi ir ugdyti kompetencijas, kurios paruoštų besimokančiuosius patenkinti rink..
„GameWork“ – žaidybinė namų darbų organizavimo ir atlikimo aplinka
Namų darbai yra veikla neatsiejama nuo edukacinio proceso mokyklose. Ši veikla padidina mokinių įsitraukimą į mokymosi procesą ir pagerina jų mokymosi rezultatus (Magalhães ir kt., 2020; Hagger ir kt., 2015). Nepaisant akivaizdžių privalumų, kuriuos suteikia n..