2010-2024 m. vykę ir pasibaigę projektai
Finansinio raštingumo skatinimas pradiniame ir pagrindiniame ugdyme, naudojant žaidybinimą ir skaitmeninį istorijų pasakojimą (DigiFinEdu)
Kartu su projektą koordinuojančia institucija Raseinių Šaltinio progimnazija VšĮ "eMundus" 2022 vasario mėn. pradėjo įgyvendinimą projekto "Finansinio raštingumo skatinimas pradiniame ir pagrindiniame ugdyme, naudojant žaidybinimą ir skaitmeninį istorijų pasa..
Mokytojų mokymo programa gabiems ir talentingiems mokiniams ugdyti (GATE)
Pastaraisiais dešimtmečiais didėja susidomėjimas ne tik gabių ir talentingų vaikų ugdymu, bet ir iššūkiu, kad gabūs ir talentingi vaikai turi nepakankamus mokymosi pasiekimus, bei jo priežasties nagrinėjimu ir sprendimu. Dėl įsibėgėjančių struktūrinių pasaulio..
Walkscapes: miestų atnaujinimas pasitelkiant švietimą
Europos miestų teritorijose gyvena daugiau nei du trečdaliai ES gyventojų. Šiose teritorijose suvartojama apie 80 % visos energijos ir sukuriama iki 85 % BVP. Miestai – Europos socialinio ir ekonominio gyvenimo varomoji jėga, skatinantys kūrybiškumą ir inovaci..
„DIGICULT“ – Kultūros paveldas: atsparumo ir mokymosi šaltinis, pasitelkiant skaitmeninį švietimą
„DIGICULT“ – Kultūros paveldas: atsparumo ir mokymosi šaltinis, pasitelkiant skaitmeninį švietimą (orig. Cultural Heritage: a source of resilience and learning through digital education) COVID-19 pandemija ir dėl jos paskelbtas karantinas paveikė visas kult..
Inovatyvios virtualios aplinkos naudojimas streso prevencijai (POSITIVE)
Inovatyvios virtualios aplinkos naudojimas streso prevencijai Vidurinės mokyklos moksleivių streso tyrimai, parodė, kad per didelis stresas gali lemti didesnį mokinių psichologinių sutrikimų, tokių kaip depresija ir nervingumas paplitimą, taip pat sumažint..