Naujienos

BiMo: dvikalbystė vienakalbėje aplinkoje
„BiMo“ projekto metu bus gilinamasi į dvikalbių švietimo programų vystymą atliepiant tikslinės grupės dalyvių padėtį ir poreikius. Šiuolaikinėje visuomenėje užsienio kalbos mokėjimas ir jos įvaldymas yra laikomi būtinu ir nepakeičiamu įgūdžiu, ypač kai kalbam..

Virtualios realybės taikymas edukaciniam turizmui
Š.m. vasarį startavo tarptautinio projekto "VRSciT: mokslu grindžiamos virtualios realybės kelionės" veiklos. Projekte siekiama ištirti naujus edukacinio turizmo metodus, panaudojus 3D modeliavimą bei 360o virtualios realybės aplinką tam, kad būtų pristatytos ..

Sąmoningos tėvystės akademija - ieškome globėjo!
Kaip asocijuoti partneriai, prisidedame prie 3-jų metų tarptautinio projekto "Sąmoningos tėvystės akademija - ieškome globėjo!", kuris skirtas globėjams, įtėviams, ugdytojams. Vaikų globa, emocinių santykių kūrimas, globėjų atsakomybė yra plačiai analizuojamas..

Kuriamas pagalbos vadovas, padėsiantis įsidarbinti jaunuoliams, turintiems psichikos sveikatos sutrikimų
2020 m. spalio 30 d. vyko tarptautinio projekto „Inovatyvus mentalinių sveikatos problemų turinčių NEET[1] jaunuolių karjeros konsultavimo ir į darbo rinką įtraukimo modelis“ (Work4Psy) partnerių 3-čiasis susitikimas. Dėl pasaulinės COVID-19 pandemijos ir su t..

Ar emocinis raštingumas sąlygoja vaikų ateities pasiekimus?
Emocija yra tarsi kibirkštis, kuri per 6 sekundes užsiplieskia ir jei ją „pagauname“ ir įvardiname – tai tampa jausmu. Kaip dažnai sugebame „pagauti“, kitaip tariant, suvokti, įsisąmoninti savo jausmus ir analizuoti juos? O kiek apie tai žino vaikai? Ir ar jie..