Skaitmeninis žaidybinimas pamokose. teorija ir praktika

Skaitmeninis žaidybinimas pamokose. teorija ir praktika

2024m. sausio 29d. 11 val. kviečiame mokytojus į renginį "Skaitmeninis žaidybinimas pamokose. Teorija ir praktika", kurio metu bus aptariamas mokymasis žaidimų pagalba, finansinio raštingumo skatinimas per žaidybinį ir skaitmeninį pasakojimą,  skaitmeninės priemonės kultūros paveldo švietime.

Dalyviai kviečiami aktyviai dalyvauti praktinėse mokymo dirbtuvėse. Jie galės rinktis iš įvairių temų, tokių kaip įtraukianti finansinio raštingumo pamoka, kūrybingas namų darbų pateikimas naudojant žaidybinimo elementus, dizaino programos „Canva” dirbtuvės. Taip pat bus galimybė įsigilinti į skaitmeninio žaidybinimo taikymą matematikos pamokose.

Renginį organizuoja VšĮ „eMundus" ir Kauno Juozo Grušo meno gimnazija. Renginio partneriai: Raseinių Šaltinio progimnazija.

Projektų asocijuotas partneris: Kauno technologijos universitetas (KTU).

Vieta: KTU BIBLIOTEKA
Studentų g. 48 (M6, M7, M8), Kaunas

Programa >>

Registracija būtina iki sausio 28 d. >>